In november 2019 is er een cliënttevredenheidsonderzoek bij de jeugdigen afgenomen middels interviewen en digitale vragenlijsten.
Interviews
Medewerkers van team kwaliteit zijn bij de jeugdigen langs op geweest op de locaties, om samen met hen digitaal de vragenlijst in te vullen. De jeugdigen die niet op een van de locaties komen zijn via de mail gevraagd om samen met ouder(s)/verzorger(s) digitaal de vragenlijst in te vullen.
Mening
In het CTO is gevraagd naar de mening over de locatie, voeding, begeleiding, spelmateriaal, zorgplan etc. In de maand oktober gaan wij starten om de jeugdigen te interviewen.
Hieronder vindt u de beknopte uitslag middels een factsheet per onderwerp.
Factsheet Ambulant en behandeling
Uitkomst
Vanuit het onderzoek is er een positieve indruk en zijn we tevreden over de uitkomst. De verbeterpunten hebben we gedeeld met onze collega`s en de actiepunten zijn opgenomen in het verbeterregister van ons kwaliteitsmanagementsysteem zodat ze behandeld worden.